Almere, hybride
Supportmedewerker ICT
Ben jij servicegericht, georganiseerd en leergierig? Heb jij een praktische instelling en een drive om problemen effectief aan te pakken? Dan zoeken wij jou!
In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met vragen over onze software. Je vindt het een uitdaging om problemen op te lossen en zorgt ervoor dat gebruikers snel weer aan de slag kunnen. Waar nodig, schakel je door naar collega’s die specifieke expertise hebben.
Over Genetics
Genetics ontwikkelt software voor overheidsinstellingen, zoals gemeenten en waterschappen, die vergunningen verlenen en toezicht houden. Wij werken in een informele sfeer samen aan een mooier Nederland. Naast het maken van de software helpen we onze klanten de software naar wens in te richten, te implementeren en te gebruiken middels opleidingen en ondersteuning. We onderhouden de software en blijven het ontwikkelen met de nieuwste technologieën.
Ons bedrijf kenmerkt zich door de prettige werksfeer in een familiaire cultuur. We hebben betrokken medewerkers die altijd voor elkaar klaarstaan en zijn trots op de producten en diensten die wij neerzetten. We vinden kennisdeling belangrijk, geven aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling en denken uiteraard ook aan de nodige ontspanning.
Wat ga je doen?
● Nieuwe meldingen aannemen, registreren, oplossen en indien nodig escaleren;
● Zorgvuldig analyseren, prioriteren en verwerken van de meldingen in ons helpdesksysteem;
● Systemen van klanten monitoren of ze in werking (“in de lucht”) zijn; bij problemen onderneem je direct actie en schakel je waar nodig collega’s bij;
● Bewaken van de voortgang en status op openstaande meldingen en het actief betrekken van collega’s als dat nodig is;
● De regie voeren bij incidenten met hoge prioriteit, zowel naar de klant als de betrokken collega’s;
● Signaleren van veelvoorkomende vragen of problemen en daaruit verbetervoorstellen doen voor onze software en processen;
● (Mede) testen van Genetics software;
● Inplannen van projecten en opdrachten bij collega’s.
Wat vragen we van jou?
● Je bent servicegericht, georganiseerd en leert graag bij;
● Je hebt minimaal een MBO opleiding, niveau 4, in een technische richting; ervaring in een serviceorganisatie is een pré;
● Ervaring met het geven van telefonische instructies en affiniteit met software en technologie;
● Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
● Je bent nauwkeurig en stressbestendig;
● J e vindt het leuk om problemen op te lossen.
Wij bieden
● Een bruto salaris vanaf € 2.200 per maand + 8% vakantietoeslag.
● 27 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen.
● Hybride werken, inclusief thuiswerkvergoeding.
● Reiskostenvergoeding.
● Ruimte om opleidingen en cursussen te volgen, zodat je je continu kunt ontwikkelen.
● Een informele werkomgeving met behulpzame collega’s.
● Gebruik van een laptop en mobiele telefoon van de zaak.
● Een tegemoetkoming in een individuele pensioenregeling.
● Een uitgebreid inwerktraject met goede begeleiding.
● Een actieve feestcommissie die regelmatig leuke activiteiten organiseert (zoals kerstborrel, BBQ en game-avonden).
Interesse?
Ben jij klaar om het verschil te maken in de wereld van ICT? Stuur je sollicitatie naar recruitment@genetics.nl en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als nieuwe collega! Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Solliciteer op deze vacature!
"*" geeft vereiste velden aan