Helpdeskmedewerker / Supportmedewerker

Helpdeskmedewerker / Supportmedewerker
Applicatiebeheerder, functioneel beheerder

Functie omschrijving
Wij zijn op zoek naar een communicatief sterke Helpdeskmedewerker / Supportmedewerker met verstand van zaaksystemen. Als Helpdeskmedewerker / Supportmedewerker zet je jouw kennis in om gebruikers te helpen bij het oplossen van hun ICT problemen. Gebruikers komen bij jou met hun vragen en jij ziet het vinden van een oplossing als een uitdaging. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruikers weer snel verder kunnen met hun werk. Geen probleem is voor jou te moeilijk.

Ook treed je op als bewaker van kantoorautomatiseringsomgeving van klanten en zorg je ervoor dat je alles wat je doet, vastlegt in de aangewezen tooling.

Verder zet je als Helpdesk / Supportmedewerker jouw analytische en administratieve vaardigheden in bij het beheren van hardware, software en digitale gegevens. Je evalueert nieuwe versies en applicaties. Je signaleert trends en hebt het vermogen om verbetervoorstellen voor te doen.

Functie eisen

  • Opleiding: Wij zoeken kandidaten met een afgeronde ICT gerichte opleiding op zowel WO-niveau, Hbo-niveau als MBO 4-niveau.
  • Ervaring: je hebt bij voorkeur ervaring in de omgang met overheidsinstanties en het domein VT&H. Verder vragen we ervaring in telefonisch instructies geven. Je hebt affiniteit met Software en techniek.
  • Vaardigheden: je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk). Je bent zeer klant,- en servicegericht en je hebt een probleemoplossend vermogen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent precies, stressbestendig en leergierig. Het is afwisselend werk en vraagt om de nodige flexibiliteit.
  • Kennis en ervaring met zaaksystemen, Windows Server 2008 en 2012, Active Directory, Hyper-V en Remote Desktop Services.

Wij bieden

  • Een prettige informele werksfeer binnen een gezellig team wat vol zit met ervaring.
  • Veel verantwoordelijkheid
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Marktconform salaris
  • ITIL-methodieken en geautomatiseerde servicedesksystemen bieden jou professionele ondersteuning bij jouw werkzaamheden.

Meer informatie of solliciteren?

Bij Genetics ontwikkelen we totaaloplossingen voor de overheid in het domein vergunningverlening, toezicht en handhaving. Dit doen we o.a. door ons te richten op gebruikersgemak, transparantie, standaardisatie en harmonisatie zodat VT&H taken efficiënt kunnen worden uitgevoerd. Samen met ruim 25 medewerkers zorgen we ervoor dat we altijd een stapje voor zijn met de nieuwste ontwikkelingen en dat we de overheid van dienst zijn met de beste technologie.

Voor vragen over deze vacature kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen naar 036 – 54 00 850. Is het werken op een servicedesk jou op je lijf geschreven? Solliciteer dan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld